Bine ati venit la Blogul copiilor romani

  Salut toti vizitatorii , romani sau  alta nationalitate!

Ma pregatesc sa incep o noua viata in Anglia,o noua scoala,o noua limba,sa imi fac noi prieteni acolo,aceasta este ideea acestui blog destinat copiilor romani care au parasit Romania,casa noastra,pentru a-i urma pe parinti in alta tara!

Invit,deci,toti copii care au trait sau vor trai aceeasi experienta ca a mea, sa schimbam pareri ,sa legam prietenii peste hotare!Bineinteles,sunt invitati si copiii care locuiesc in Romania !

Welcome to all visitors to this blog whether you are romanain or other nationality

I am prepareing to go to england for a new life, school , language and new friends. it was my idea to start this blog to share with others the experience and to offer other romanians frindship and a place to gain new ideas and information as well as giving me a diary to work on and record whats happend to me while i move with my parents. you dont have to be romanian to share in this blog.

Un gând despre „Bine ati venit la Blogul copiilor romani

  1. imi pare bine k te-am cunoscut…
    k am avut o prietenie cuim altcineva nu a mai avut…
    noi neam cunoscut de la gradinita inainte sa incepem clasa aIaA …
    am fost foarte bucuroasa knd am vazut ce coleg frumoasa si dragutz…
    la inceputul clasei a I A eram nerabdatori sa vedem c3 colegii noi o sa mai avem …. unii dintre noi chear ne cunosteam de la gradinitza(adik akolo unde mergeau copii de la 3 la 6 ani)
    la inceputul clasei I pana in cls a III atunci knd dana a plecat de la skl noastra noi ne mai certam si ne si impacam … noi nu puteam sa stem certate nici macar o zii…:D:D ne mai certam si pe bicicleta..aea era viatza mea sa merg cu bicicleta… dar nu am avut norocul sa ma shi io una….
    chear imi doream o bicicleta dar nu am avut norocul de ea … nici akum nu il am :D:D …
    oricum o fost cea mai buna colega a mea…:X:X:X
    Dana te pup si sa ai mare grija de tine :-h

    Cu mult drag…
    Fosta ta colega… Ciopec Oana

Lasă un comentariu